ھفتہ, 24 فروری 2024


سرسیدیونیورسٹی اوراحسان ٹرسٹ کےمابین مفاہمتی یادداشت پر دستخط

کراچی: سرسید یونیورسٹی آف انجینئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی نے احسان ٹرسٹ کے ساتھ ایک مفاہمتی یادداشت پر دستخط کئے تاکہ باہمی طور پر نہ صرف ایک دوسرے کی صلاحیتوں کو مضبوط اور فعال بنایا جاسکے بلکہ ان کمیونیٹز اور افراد کو تعلیم فراہم کرنے میں اپنا کردار اد کریں جنہوں نے اپنی قابلیت کی بنیاد پر سرسید یونیورسٹی میں داخلہ لیا لیکن اب اس حالت میں نہیں ہیں کہ فیس اور دیگر اخراجات کا بار اٹھا سکیں۔

سرسید یونیورسٹی کے رجسٹرار سید سرفراز علی نے معاہدے کی تفصیلات بتاتے ہوئے کہا کہ طلباء کو سالانہ 6 ملین روپے کابلاسود قرض حاصل کرنے کے لیے، انفارمیشن ٹیکنالوجی IT کی طرف سے ہر منتخب طالب علم کے ساتھ ایک مخصوص اور خاص معاہدہ کیا جائے گا۔

ضرورت کم قابلیت کی بنیاد پر بلاسود قرضہ فراہم کرنے کا معاہدہ کرنے سے قبل، طلباء کا ابتدائی انتخاب سرسیدیونیورسٹی کرے گی اور بعد ازاں آئی ٹی فائنل انٹرویو اور جانچ کرے گی۔

سرسید یونیورسٹی کے تمام طلباء اور فیکلٹی ممبرز کے لیے اسلامک بینکنگ اور انفارمیشن ٹیکنالوجی کے موضوع پر سمینار کے انعقاد میں سرسید یونیورسٹی، آئی ٹی کو سہولت فراہم کرے گی۔سرسیدیونیورسٹی کی جانب سے رجسٹرارکموڈور (ر) انجینئر سید سرفراز علی اور احسان ٹرسٹ کی جانب سے جنرل مینجر فیاض الرحمن نے معاہدے پر دستخط کئے۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment