بدھ, 17 اپریل 2024


کمیشن تعلیمی پروگرام میں جاپانی لینگویج کوشامل کرنے کی تجویز

لاہور : پنجاب ہائر ایجوکیشن کمیشن  کے چیئرپرسن پروفیسر ڈاکٹر شاہد منیر نےکمیشن تعلیمی پروگرام میں جاپانی زبان کو شامل کرنے کا اعلان کیا ہے۔

پاکستان جاپان سوشیو اکنامک ایسوسی ایشن کے زیر اہتمام ایک حالیہ تقریب کے دوران پنجاب ہائر ایجوکیشن کمیشن کے چیئرپرسن پروفیسر ڈاکٹر شاہد منیر نے پاکستان اور جاپان کے درمیان تجارتی تعلقات کو فروغ دینے کی صلاحیت کو اجاگر کرتے ہوئےکمیشن تعلیمی پروگرام میں جاپانی زبان کو شامل کرنے کی تجویز دی

انہوںنے اس فیصلے کے پیچھے کی دلیل کو واضح کیاکہ جاپانی زبان کو شامل کرکے، پاکستان کا مقصد جاپان کی معروف آٹو موٹیو، الیکٹرانکس اور مشینری کی صنعتوں کے ساتھ مضبوط تعلقات استوار کرنا ہے۔

انہوں نے کہا کہ اعلیٰ تعلیمی اداروں میں جاپانی زبان متعارف کرانے سے پاکستانی گریجویٹس کے لیے آئی ٹی، انجینئرنگ اور مینوفیکچرنگ کے شعبوں میں ملازمت کے مواقع تلاش کرنے کی راہ ہموار ہوگی۔
جاپانی زبان میں مہارت اسکالرشپ کے حصول اور دونوں ممالک کے درمیان مضبوط سماجی و اقتصادی شراکت داری کو فروغ دینے میں بھی اہم کردار ادا کرے گی۔

مزید برآں، ڈاکٹر منیر نے تعلیمی انفراسٹرکچر کو بڑھانے اور اندراج میں اضافے کے لیے جاری کوششوں پر روشنی ڈالی۔ انہوں نے ہنر مند افرادی قوت کی تیاری میں تکنیکی اور پیشہ ورانہ تعلیم کی اہمیت پر زور دیا

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment