جمعرات, 25 جولائی 2024


کشمیری عوام کی قربانیاں بھارت کو گھٹنے ٹیکنے پر مجبور کریں گی

ایمزٹی وی(آزاد کشمیر) گزشتہ روز شیخ زید ہسپتال مظفرآباد میں بھارتی فوج کی فائرنگ سے زخمی ہونیوالوں کی عیادت کے موقع پر بات چیت کرتے ہوئے صدر مسلم کانفرنس سردارعتیق احمد خان نے کہا ہے کہ بے گناہ مظلوم اور نہتے شہریوں پر فائرنگ کرکے بھارت سنگین جرائم کا مرتکب ہورہا ہے ۔ حکومت پاکستان کو اس معاملے کو اقوام متحدہ میں پوری قوت سے اٹھانا چا ہئے۔

اس موقع پر شیخ زید ہسپتال کے کمانڈنگ آفیسراور ڈی ایم ایس نے انہیں زخمیوں کے علاج معالجے سے متعلق بریفنگ دی ۔ سردار عتیق احمد خان نے کہا کہ سیز فائر لائن کے قریب رہنے والے بھی بھارتی جبر اور ظلم کا مقابلہ کررہے ہیں ۔ ان کا یہ کردار تاریخ میں سنہری حروف سے لکھا جائیگا۔ کشمیری عوام کی قربانیاں بھارت کو گھٹنے ٹیکنے پر مجبور کریں گی ۔ اب ضرورت اس امر کی ہے کہ حکومت پاکستان کشمیر کا مقدمہ پوری قوت سے عالمی سطح پر لڑے ۔ پاکستان مسئلہ کشمیر کا فریق اور وکیل ہے ۔

اس موقع پر پیر غلام مرتضیٰ گیلانی ، شمیم علی ملک ، راجہ ثاقب مجید ، میر عتیق الرحمان ، انصر پیرزادہ ، عبدالمجید مغل ، شیخ مقصود احمد ، شیخ خورشید انور ،سید یاسر نقوی ، سید تصور موسوی ، ہارون آزاد ، سجاد قریشی ، عاصم نقوی بھی موجود تھے.

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment