ھفتہ, 24 فروری 2024


علامہ اقبال اوپن یونیورسٹی کےتحت سالانہ جلسہ تقسیم اسنادکی تقریب جنوری میں منعقدہوگی

اسلام آباد: علامہ اقبال اوپن یونیورسٹی کا جلسہ تقسیم اسناد31 جنوری، 2024 کو اسلام آباد کے جناح کنونشن سینٹرمیں منعقد ہوگا۔

تقریب میںیونیورسٹی کے چانسلر/صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی تقریب کے مہمان خصوصی ہوں گےجبکہ یونیورسٹی کے وائس چانسلر، پروفیسر ڈاکٹر ناصر محمود تقریب میں میزبانی کے فرائض انجام دیں گے۔

اس تقریب میں وفاقی وزرا، سیکرٹریز، وزارت تعلیم اور ہائر ایجوکیشن کمیشن کے اعلیٰ عہدیداران، مختلف جامعات کے وائس چانسلرز، ریکٹرز، یونیورسٹی کے چاروں ڈین، پروفیسرز، پرنسپل افسران و فیکلٹی ممبران، طلبائ و طالبات کے علاوہ ملک کے نامور صحافی اور سماجی شخصیات شریک ہوں گے۔

یہاں یہ بات قابل ذکر ہے کہ 2024ء علامہ اقبال اوپن یونیورسٹی کی گولڈن جوبلی کا سال ہے، وائس چانسلر، پروفیسر ڈاکٹر ناصر محمود نے اِس خوشی کو بھرپور انداز سے منانے اور طلبہ کو اِس خوشی میں شامل کرنے کے لئے اِس بڑی تقریب کے انعقاد کا فیصلہ کیا ہے۔

یونیورسٹی نے تمام صوبائی دارالحکومتوں(کراچی، لاہور، کوئٹہ اور پشاور)کے علاوہ مظفر آباد میں بھی وہاں کے مقامی طلبہ کے لئے جلسہ تقسیم اسناد کے انعقاد کی تیاریاں مکمل کرلی ہیں۔اسلام آباد، گلگت بلتستان اور راولپنڈی ڈویڑن(اٹک، چکلالہ، جہلم اور راولپنڈی)کے طلبہ اسلام آباد کے جناح کنوینشن سینٹر میں 31جنوری کے جلسہ تقسیم اسناد میں شرکت کریں گے۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment