منگل, 05 مارچ 2024


اسمارٹ فون خطرات سے لڑنے کیلیے تیار

 

ایمز ٹی وی (مانٹرنگ ڈیسک )ویسے تو آج کل اسمارٹ فونز بیشتر افراد ہی استعمال کرتے ہیں مگر ایک مسئلہ ایسا ہے جس سے بچنا آسان نہیں ہوتا۔اور وہ ہے اسمارٹ فون پانی میں گرجانے پر اس کا خراب ہونا۔
مگر اب متعدد کمپنیاں ایسے فونز تیار کررہی ہیں جو کہ واٹر پروف ہیں جبکہ انہیں لے کر تیراکی بھی کی جاسکتی ہے۔
یہاں ایسے ہی فونز کے بارے میں جانیں جن کا پانی میں گرنے سے کچھ نہیں بگڑتا۔
سام سنگ گلیکسی ایس ایٹ (S8) اور ایس ایٹ پلس (+S8)
1
سام سنگ نے گزشتہ ماہ ایس ایٹ اور ایس ایٹ پلس متعارف کرائے جو کہ واٹرپروف ہیں، تاہم 5میٹر پانی میں بھی کام کرنے والے یہ فونز پہلی بار سام سنگ کے ڈیجیٹل اسسٹنٹ بیکسبی، اسنیپ ڈراگون 835 پراسیسر اور چہرے سے ان لاک ہونے والے فیچرز سے لیس ہے۔
ایل جی جی سکس (G6)
2 
ایل جی جی سکس کی بیٹری بدلی نہیں جاسکتی مگر اس کی خاص بات اس کا واٹر پروف ہونا ہے اور یہ پہلی بار ہے کہ ایل جی نے یہ فیچر اپنے صارفین کے لیے دیا ہے، جبکہ یہ فون ڈوئل بیک کیمرے سے بھی لیس ہے، جبکہ گوگل اسسٹنٹ اور 5.7 انچ کی بیزل لیس اسکرین بھی قابل ذکر ہے۔
آئی فون سیون اور سیون پلس (+7)
3
ایپل نے پلی بار ان آئی فونز میں واٹر ریزیزٹنٹ کا فیچر دیا جو کہ ایک میٹر پانی میں بھی خراب نہیں ہوتے، جبکہ ان میں اسٹریو اسپیکرز، آئی او ایس ٹین اور نیا جیٹ بلیک رنگ قابل ذکر فیچرز ہیں، اور ہاں آئی فون سیون پلس میں دو کیمرے بھی بیک پر دیئے گئے ہیں۔
سونی ایکسپیریا ایکس زی
4 
یہ فون 23 میگا پکسل کیمرے، اسنیپ ڈراگون 820 پراسیسر اور 5.2 انچ کے ایچ ڈی ڈسپلے کے ساتھ ہے، مگر یہ سونی کا ایک اور فون ہے جو کہ واٹر اور ڈسٹ پروف ہے، آپاسے سوئمنگ پول میں لے جائیں یا پانچ فٹ گہرے پانی میں، اس کا کچھ نہیں بگڑے گا۔
موٹرولا موٹو جی فور (G4) اور جی فور پلس (+G4)
 
5  
گزشتہ سال موٹرولا کے ان فونز میں واٹر پروف کا فیچر دیا گیا تھا جو حیرت انگیز طور پر اس سال کے موٹو جی فائیو میں ہے تو سہی مگر اسے گہرے پانی میں ڈبویا نہیں جاسکتا۔
جی فور پلس میں سولہ میگا پکسل جبکہ جی فور میں تیرہ میگا پکسل کیمرہ دیا گیا ہے جبکہ فنگر پرنٹ ریڈر بھی ہے۔55

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment