منگل, 07 دسمبر 2021


قائم مقام چیف جسٹس نے اپنےعہدےکاحلف اٹھالیا

مظفرآباد: آزاد کشمیر ہائی کورٹ کے سینئر جج جسٹس اظہر سلیم بابر نے قائم مقام چیف جسٹس کے عہدے کا حلف اٹھا لیا۔ حلف برداری کی تقریب کشمیر ہاؤس اسلام آباد میں ہوئی،صدر آزاد کشمیر نے اظہر سلیم بابر سے عہدے کا حلف لیا، تقریب میں وزیر اعظم آزاد کشمیر راجہ فاروق حیدر بھی مو جود تھے ۔

دریں اثنا آزادکشمیر کے ایڈووکیٹ جنرل راجہ انعام اللہ خان ایڈووکیٹ کی قیادت میں سینئر وکلاء کے ایک وفد نے صدر آزادکشمیر سے ملاقات کی ، اس موقع پر سردار مسعود نے کہا کہ وکلاء مسئلہ کشمیر اور بھارتی فوج کے ہاتھوں انسانی حقوق کی بدترین خلاف ورزیوں کو موثر انداز میں اُجاگر کریں ۔

وفد میں احتساب بیورو کے پرا سیکیو ٹر جنرل سردار امجد اسلم، ہائی کورٹ بار ایسوسی ایشن کے صدر راجہ خالد محمود خان ایڈووکیٹ، ایڈیشنل ایڈووکیٹ جنرل راجہ محمد زبیر ایڈووکیٹ، ایڈیشنل ایڈووکیٹ جنرل چودھری محمود حسین، سپریم کورٹ کے سینئر ایڈووکیٹ میاں سلطان محمود اور راجہ وسیم یونس ایڈووکیٹ سپریم کورٹ شامل تھے۔

وکلاء نے کوہالہ اور نیلم جہلم منصوبہ کے حوا لے سے عدالت عا لیہ کے فیصلہ کو انتہائی اہمیت کا حامل قرار دیتے ہوئے آزادجموں وکشمیر کے صدر اور وزیر اعظم سے اپیل کی کہ وہ اس فیصلہ پر عمل درآمد کو یقینی بنانے کے لئے وفاقی حکومت کے متعلقہ ذمہ داران سے ملاقات کریں۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment