اتوار, 14 اگست 2022


نہم ودہم جماعت سائنس گروپ کےسالانہ امتحانات مکمل

کراچی: ثانوی تعلیمی بورڈ کے تحت 17مئی 2022 سے شروع ہونے والے جماعت نہم ودہم سائنس گروپ کےسالانہ امتحانات مکمل ہو گئے جبکہ جنرل گروپ ریگولر اور پرائیویٹ کے سالانہ امتحانات 13جون تک جاری رہیں گے۔

رواںسال سائنس گروپ کے تقریباً3لاکھ 11ہزار 645 امیدواروں نے 445 امتحانی مراکز میں شرکت کی۔ جماعت نہم سائنس گروپ میں 1لاکھ 59ہزار 656 امیدوار اور جماعت دہم سائنس گروپ میں 1لاکھ 51ہزار 989 امیدواروں نے سالانہ امتحانات میں شرکت کی۔

ان امتحانات کے دوران چیئرمین بورڈ سید شرف علی شاہ،قائم مقام سیکریٹری بورڈو ناظم امتحانات، ڈپٹی سیکریٹری و دیگرافسران پر مشتمل ویجیلنس ٹیموں نے امتحانی مراکز کے دورے کئے۔ انہوں نے کہا کہ پر عزم امتحانات کا انعقاد، میڈیا، والدین، سینئر اساتذہ پر مشتمل ٹیموں اور بورڈ کے عملے کو جاتا ہے جن کی دن رات کوششوں نے ثابت کیا کہ شفاف امتحانات کرانا ناممکن نہیں ہے۔ انہوں نے بتایا کہ جن امتحانی مراکز سے نقل اور دیگرمعاملات کی شکایات موصول ہوئی ہیں ان سینٹرز کو بلیک لسٹ کیا جائے گا۔ آئندہ امتحانات میں اور زیادہ بہتری لانے کیلئے مزید کام کیا جائے گا۔ چیئرمین میٹرک بورڈ نے بتایا کہ کاپیوں کی جانچ پڑتال کا کام بھی شروع ہو گیا ہے۔

چیئرمین بورڈ نے بتایاکہ اس سال نقل میں ملوث افراد کو خصوصی انتظامات کے باعث کا کھل کر موقع نہیں مل سکا امتحانات کے دوران تمام اداروں کا تعاون حاصل رہا۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment