منگل, 25 جنوری 2022


جامعہ این ای ڈی کے تحت بیسویں سالانہ محفل عید میلادالنبیﷺ کا انعقاد

جامعہ این ای ڈی کے تحت بیسویں سالانہ محفل عید میلادالنبیﷺ کا انعقاد کیا گیا،جامعہ کے تحت منعقدہ اس محفل عید میلادالنبیﷺ سےعلامہ سید مظفر حسین شاہ قادری نے مرکزی خطاب کیا

۔اس روح پرور محفل میں معروف نعت خواں ساجد قادری، محمود الحسن اشرفی، ذوہیب اشرفی، غلام مصطفے قادری، شہبازعطاری سمیت سید عبد الرزاق عطاری نے گلہائے عقیدت،نذرِخاتم النبین کیے۔

جامعہ ترجمان کے مطابق اس محفل کا باقاعدہ آغاز میزبان قاری تابش اخترالقادری کی نظامت میں تلاوت کلامِ الہی سے قاری حسیب خان نے کیا۔

اس موقعے پر خطاب کرتے ہوئے علامہ سید مظفر حسین شاہ قادری کا کہنا تھا کہ صدیاں بیت چکی ہیں لیکن آج بھی زمانے کے قلوب و اذہان میں نقش رسول ﷺ زندہ و جاوید ہے۔ مسلم ہو یا کافر، زمانے کے دلوں میں زندہ رہنا اس بات کی دلیل ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم معراج انسانیت کے امین ہیں۔ محفل عید میلادالنبیﷺ سے خطاب کرتے ہوئے ان کا کہنا تھاکہ ذاتِ رسول اللہ ایسی شفیفق چھاؤں ہے جس میں تمام اہلِ حق جمع ہیں۔مزید کہا کہ آخر الزماں نبی رسول اکرمﷺکی ذات محورِ اتحاد ہے اور یہی ذات اتحاد بین المسلمین کی بنیاد بھی ہے۔

جامعہ کے تحت منعقدہ اس محفل عید میلادالنبیﷺ پر خصوصی پیغام دیتے ہوئے شیخ الجامعہ پروفیسر ڈاکٹر سروش حشمت لودھی کا کہنا تھاکہ میرے نبی سا کوئی لاجواب ہو نہ سکا۔ انہوں ذات رسولِ خداﷺ پربات کرتے ہوئے کہا کہ رحمتہ العالمین، خاتم النبین، شافع محشر کا اُسوہ حسنہ قابل ِتقلید ہے۔انہوں نے کہاکہ ان ذات پر لاکھوں درود اور سلام ہے جنھیں طائف کے بازار میں لہولہان کردیا گیا لیکن اُمت کی اصلاح سے پیچھے نہ ہٹے۔مزید کہا کہ آج کے اس نفسا نفسی کے دور میں رسول اللہﷺ کے کردار اور گفتار پر عمل کی ضرورت مزید بڑھ گئی۔

اس موقع پرانہوں نے این ای ڈی ایمپلائز محفل ِ میلاد کمیٹی کو سراہتے ہوئے کہا کہ جامعہ کے تحت منعقدہ میلادکا مقصد اپنے طالب علموں کو دین شناسی کے مواقعے فراہم کرنا ہے۔
اس موقعے پر رجسٹرار سید غضنفر حسین سمیت بڑی تعداد میں طالب علموں سمیت جامعہ کے اساتذہ اور اسٹاف نے محفلِ میلاد میں شرکت کی۔

اس محفل عید میلاد النبی کاباقاعدہ اختتام محمد ایاز عطاری نے بارگاہ رب العزت میں دست سوال دراز کرکے کیا۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment