جمعرات, 11 اگست 2022


ذی الحجہ کہ چانددیکھنےکےلیےمرکزی رویت ہلال کمیٹی آج بیٹھےگی

کراچی: ذی الحجہ کا چاند دیکھنے کےلیےمرکزی رویت ہلال کمیٹی کااجلاس آج ہوگا۔

چیئرمین مولانا سید عبدالخبیر آزاد کی سربراہی میں 29جون کو کراچی میں ہوگا۔

چاند دیکھنے کیلئے مرکزی رویت ہلال کمیٹی کااجلاس 29جون کو کراچی میں طلب کرلیا گیا ہے جسکی صدارت مولانا محمد عبدالخبیر کریں گے۔مرکزی رویت ہلال کمیٹی اور زونل رویت ہلال کمیٹی کراچی کے ممبران کے علاوہ وزارت مذہبی امور، سپارکو، محکمہ موسمیات، اور وزارت سائنس وٹیکنالوجی سے تعلق رکھنے والے نمائندگان بھی شریک ہو نگے۔

پورے ملک میں زونل کمیٹیوں کے اجلاس ان کے متعلقہ دفاتر میں ہوں گے،ملک بھر سے موصول ہونے والی شہادتوں کو مد نظر رکھتے ہوئے چاند کے حوالے سے اعلان کیا جائے گا۔

رویت ہلال ریسرچ کونسل کا کہنا ہے کہ29 جون کی شام پاکستان میں ہلال کی رویت دُور بین سے بھی ممکن نہیں، یکم ذی الحجہ جمعۃ المبارک یکم جولائی کو جبکہ عیدالاضحٰی اتوار 10 جولائی کو ہو گی۔

سیکرٹری رویت ہلال ریسرچ کونسل خالد اعجاز مفتی نے بتایا کہ رویتِ ہلال کے سائنسی اور فلکیاتی اُصولوں نیز سالہا سال کے تجربات کے مطابق ہلال کی رویت صرف اُس وقت ہوتی ہے جب اُس کی عمر غروبِ آفتاب کے وقت 19 گھنٹوں سے زائد ہو۔

انکا مزید کہنا تھا کہ ہلال کی رویت کیلئے غروبِ شمس اور غروبِ قمر کا درمیانی فرق 40 منٹ سے زائد، چاند کا زمین سے زاویائی فاصلہ کم از کم 6 ڈگری اور چاند کا سورج سے زاویائی فاصلہ کم از کم 10 ڈگری ہونا چاہئے۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment