اتوار, 14 اگست 2022


یوکرین میں موجودتمام پاکستانی طلباءکوجلدازجلدترنوپل شہرپہنچنےکی ہدایت جاری

دفتر خارجہ نےیوکرین میں موجود تمام پاکستانی طلباء کوجلد از جلد ترنوپل شہر پہنچنے کی ہدایت جاری کردی۔

دفترِ خارجہ کی جانب سے جاری کردہ ہدایت نامے میں کہا گیا ہے کہ "کیف میں پاکستانی طلباء کی سہولت کے لیے پاکستانی سفارت خانے کا ایک فوکل پرسن بھی دستیاب ہے،" انہوں نے ایک سیل فون نمبر (+380681734727) بھی فراہم کرتے ہوئے کہا۔
دفترِخارجہ نے ٹرنوپل میں فوکل پرسن ڈاکٹر شہزاد نجم کے رابطے کی تفصیلات بھی فراہم کیں۔ یوکرین میں پاکستانی ان سے درج ذیل نمبرز پر رابطہ کر سکتے ہیں: +380632288874، +380979335992۔
"ٹرینیں دفترِخارجہ کے بیان میں کہا گیا ہے کہ ٹرینیںکام کر رہی ہیں اور کھارکیو سے Lviv/ Ternopil تک ٹکٹ دستیاب ہیں۔ جن شہروں میں اس وقت پبلک ٹرانسپورٹ دستیاب نہیں ہے، تمام طلباء کو مطلع کیا جاتا ہے کہ سفارت خانے نے متعلقہ اعزازی تعلیمی مشیر کو نقل و حمل کا انتظام کرنے اور طلباء کو Ternopil لانے کا کام سونپا ہے۔ "

س

فیر ڈاکٹر نوئل آئی کھوکھر نے تمام طلباء کو ہدایات پر عمل کرنے کا مشورہ دیا ہے تاکہ انہیں آگے کے انخلاء کے لیے Ternopil لے جایا جا سکے،" اس نے مزید کہا کہ یہاں ایک سہولت مرکز بنایا گیا تھا۔ Lviv ریلوے سٹیشن پر Ternopil اور استقبالیہ پوائنٹ قائم کیا گیا تھا۔

سفارت خانے نے کہا، "پاکستانی طلباء کو پولینڈ منتقل کیا جائے گا۔" ہینڈ آؤٹ میں یہ بھی کہا گیا کہ وہ پولینڈ، رومانیہ اور ہنگری میں پاکستان کے دیگر سفارت خانوں سے قریبی رابطے میں ہے۔تمام مشنز کو وزارت خارجہ، اسلام آباد نے یوکرین سے آنے والے تمام پاکستانی طلباء کو سہولت فراہم کرنے کی ہدایت کی ہے۔
"سفارت سفارت خانے نے پہلے ہی 35 پاکستانی طلباء کو ٹرنوپل میں اکٹھا کیا ہے اور جلد ہی انہیں وہاں سے نکال لیا جائے گا۔ دیگر پاکستانی طلباء کو ٹرنوپل لے جایا جا رہا ہے اور انہیں جلد از جلد نکال لیا جائے گا۔"

سفارت خانے نے یوکرین میں طلباء پر زور دیا کہ وہ فوکل پرسنز سے رابطے میں رہیں تاکہ انہیں جلد از جلد وہاں سے نکالا جا سکے۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment